• Zalety umowy serwisowej:

    • Regularna i stała opieka nad systemem informatycznym– dzięki okresowym testom i kontrolom zapobiega ona problemom ze sprzętem/oprogramowaniem co więcej podwyższa efektywność jego pracy.
    • Prowadzenie historii serwisu – przede wszystkim ułatwia określenie przyczyny problemów ze sprzętem i minimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności.
    • Szybki czas reakcji/ gwarancja dyspozycyjności- interwencje na zgłoszenia usterek w ramach umowy bezsprzecznie realizowane są w pierwszej kolejności.
    • Kontrola sieci – kompleksowy nadzór nad infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, routery, switch’e, okablowanie sieciowe, itp.) z pewnością pozwala uniknąć konfliktów spowodowanych rozproszeniem odpowiedzialności za sprzęt.
    • Wymiana komponentów – komponenty niezbędne do przeprowadzenia napraw oferuje się po bardzo korzystnych cenach, a ich instalacja jest bezpłatna.
  • Zakres działania objęty opieką informatyczną przede wszystkim dostosowywany jest do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

    • Ilości komputerów/serwerów/sprzętu peryferyjnego pod opieką.
    • Czasu reakcji na wezwanie.
    • Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu – zależna od potrzeb.
    • Administracji serwerami – zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych.
    • Administracji wewnętrznej sieci komputerowej.
    • Zainstalowanego oprogramowania.

    Średni miesięczny koszt jaki ponoszą nasi dotychczasowi klienci to około 300,00 – 900,00 zł.

    Zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z nami, w ramach którego będziemy mogli przedstawić najlepszą dla Państwa ofertę.